poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Niepublikowane do dziś

Ostrzeżenie:
Zdjęcia nie były obrabiane
ani nic z nimi nie zrobiłam.
Chciałam Wam pokazać co robiłam na 9.6.2012.
Więcej info o tym dniu tutaj
Sami oceńcie czy lepsze są zdjęcia z lampą czy bez.
Ja zostawiam po każdym ponieważ
 czasem lepiej widać szczegóły z lampą

Poniżej Broszki

 Kolczyki - te prostokąty to ze skórznego paska...recykling:)

 Kolczyki Klamerki i flagi bo wtedy było euro:)
 Bransoletki - chyba nie zjadły rutinoscorbinu bo jakieś niewyraźne..

 Kolczyki filcowe więc super lekkie w nowych kształtach
Jakby kalie?


 i serduszka.

Pozdrawiam, Mariola:)

6 komentarzy:

  1. Wow te filcowe kolczyki są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz weryfikacje obrazkowa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace. Zdjęcia lepsze są bez lampy :)
    Pozdrawiam
    Ps. Paczka już do Ciebie leci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bez lampy - TAK!

    Super są te "jakby kalie" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki i kolczyki kalie jestem pod wrażeniem takich jeszcze nie widziałam ....jedno co się nauczyłam na swoich niepowodzeniach z fotografowaniem ..światło dzienne ..i jeszcze raz światło dzienne plus macro przy detalach i jazda xD

    OdpowiedzUsuń

Ogląda każdy, ale nie każdy ma chęć skomentować.
Za każde słowo dziękuję:)